HTML

Utolsó napod

ÍRD MEG, ÉLETED UTOLSÓ NAPJÁN MIT TENNÉL? „JÁTÉKSZABÁLYOK:” 1.) Kezdetben csaliként felteszek néhány sztorit., de ez a „játék” elsősorban a tiétek, lásd lentebb: 2.) Habár alapjáraton nem vagyok a moderáció híve, ez mégis moderálós játék lesz. „Túszul ejtem” a kommenteket. Kirostálom a szerintem másokat indokolatlanul bántóakat , de a munkámnak ez csak a nemszeretem, piszkos része. Ugyanis a kommentek gyöngyszemeiből rakom ki a következő posztokat. Legfeljebb egy picit szerkesztek rajtuk. A „sima” szalonképes (azért annyira ne parázzatok, ebben a szalonban elképzelhető pár jófajta kocsmai verekedés, de azért mindennek van határa) kommenteket meg annak rendje-módja szerint kommentként „engedem szabadon”. Posztnak ideális terjedelem: Max fél A/4-es oldal. Persze igazán ütős egymondatosak, vagy akár egyszavasak sem kizártak. Illetve ha valaki több energiát szán rá és nagyon-nagyon jól csinálja, elképzelhető, hogy egy hosszabb mű is kikerül. Viszont ha Styxxnek nem tetszik, akkor bocsesz, hiába feccöltél rá ki tudja mennyi időt, műved csupán a vinyók közötti M2M (machine to machine) rideg bitvilágot gazdagítja és nem jut el hozzánk, gyarló embertársainkig.

Friss topikok

  • woman_in_black: Drága, jól választottál. Mélyen őszinte, és fájón könnyed. Csók, W§B (2011.12.06. 16:49) Elmegyek
  • : Érdekes, majd még gondolkodom rajta. "Halálodra magad maradsz" (2011.01.17. 09:04) Az utolsó szerelés
  • Ilds.: Most, hogy mondod, -ezen párszor én is gondolkodtam, mi lenne, ha tudnám, hogy meghalok, és az imá... (2010.10.20. 15:38) EGY BLOG UTOLSÓ NAPJA
  • Byzoo: @Hirmondo Helen: Ilyen helyen dolgozni? Majd megtudjuk, hogy dolgozni jobb-e ilyen helyen, vagy el... (2010.09.20. 22:20) Hirtelen halál...
  • Tündér a varázspálcával: Azt hiszem, az ember sosincs felkészülve a halálra. Egyszer csak ott a pillanat, a igazság pillana... (2010.09.13. 11:52) In memoriam Gizi mama

Linkblog

(Remélem nem az utolsó 24) Kreatív (órám)

Styxx 2010.02.13. 14:36

Helentől, a http://szopizmus.hu  bloggerétől kaptam a Kreatív Blogger vándordíjat, amit köszönök szépen, a logót kirakom és a kiírásban foglaltaknak (egy apró kivétellel, lásd lentebb) eleget teszek.

Helentől egy régivágású feminista szerintem tuti, hogy sírógörcsöt kapna. Együgyű, szexfüggő kis szopógépnek tetteti magát, holott valójában egy rendkívül értelmes és művelt fiatalasszony. Meggyőződésem, hogy pajzán szájhősködése ellenére jóval több könyvtárkilincset tartott már kezében, mint faszt. Istenkém, hölgytársaink közül mennyien próbálják pontosan fordítva feltüntetni magukat! :-). Kedvesen polgárpukkasztó a játékos szél ellen pisilése. Tabumentesen ír agyament szexuális kalandjairól meg főképpen ötleteiről és milyen jó stílussal! Megkockáztatom, hogy őszinte kitárulkozásával lényegében egy korszerű feminista csaj. Érdekelne, vajon mi lehet róla a véleménye a blog.hu ortodox feminista, mindenkit kiosztó nagyasszonyának, Szomjas Oázisnak? Persze kicsi a valószínűsége, hogy beleolvasott a bármennyire is tehetséges, de mégiscsak kisblogger Helen blogjába.

Bevallom, kezdetben azt gondoltam, hogy Hirmondo Helen egy hülyéskedő srác, részben amiatt, mert összekevertem egy hasonló női nevet nick-ként használó, bizonyára férfi boggerrel. Viszont Helen potyogtatott annyi személyes infót magáról, hogy rákerestem az Iwiw-en és most már 95%-os bizonyossággal ki merem állítani, tényleg nőből van. A maradék 5% bizonytalanság nem a fényképek miatt maradt meg bennem, hanem  a korlátozott számú információim alapján lehet, hogy csak egy hasonló paraméterekkel bíró „majdnem Helenre” bukkantam. És persze az sem kizárt, hogy a mi Helenünk mégiscsak kamuzik, és a való világban egy 48 éves rokkantnyugdíjas férfi:-).

A szabályokon én is módosítok, és csak egyetlen bloggert jelölök a kreatív blogger díjra. Remélem az alapítót nem haragítom magamra, részemről max. respect az ötletért, viszont az „elpiramisjátékosodástól” talán az menti meg leginkább a díjat, ha nem osztogatjuk nyakló nélkül.

Nem az ún. Zalán-istállóból adományozom valakinek a vándordíjat. Egyrészt már szinte mindenki kapott, másrészt minek bántanék meg bárkit is azzal, hogy neaddjisten nem adok neki, holott legalább annyira megérdemelné, mint akit jelölök?

Egy halálosan komoly témáról, bulvár-hatásvadász eszközmentesen író bloggert jelölök. A http://ussk.blog.hu írója az amerikai sorozatgyilkosokról számol be igényes, tömör, általában egy A/4-es oldalt sem meghaladó terjedelmű posztjaiban. A blogját szerintem méltatlanul kevesen ismerik. Ennek talán pontosan a blog egyik fő erénye az oka. Kerüli a hatásvadász elemeket, holott még ha magunknak sem valljuk be, de a sorozatgyilkosok abberált kegyetlen tettein titokban mindannyian szörnyülködünk, nem hiába hálás bulvártéma.

Az ussk.blog,hu íróját nem ismerem, blogjának pusztán olvasója vagyok, ezért sajnos nem szavatolhatok azért, hogy a Kreatív Blogger díj kiírásának megfelelően jár el. Az eredeti továbbjelölés 7 volt, amit Helen 2-re, én 1-re redukáltam. Remélem jelöltem is továbbjelöl legalább 1 bloggert. Habár mint tudjuk, a sorozatgyilkosok gyakran egyben darabolós gyilkosok is, nem kizárt, hogy a velük foglalkozó csak fél bloggert jelöl:-).

És íme a kiírás szerinti 7 info magamról:

Kisblogger;

Jámbor lúzer, de azért olykor ravasz győző:-);

Szereti a kontrasztokat;

A meghökkentő, nem mindennapi témákat;

Néha szabadszájú, morbid, abberált beteg állat:-);

Ritkán bosszantja, mi több, inkább örömét leli abban, ha valami nem az, mint aminek első pillantásra tűnik;

Assisi magáról, hogy tud írni :-)

 

 

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://final24.blog.hu/api/trackback/id/tr971754792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.13. 16:28:48

Köszönöm, köszönöm. Ismét csak szépeket írtál rólam. Hoppá, hoppá, még iwiwen is megtaláltál?! Hogyan sikerült?:-)

Styxx 2010.02.13. 16:32:20

@Hirmondo Helen:
Mert megérdemled:-) Picit azért paráztam, hogy megsértődsz, mert egy művelt, okos nőnek tartalak és nem egy minden gyüttmentet leszopó kis rüfkének:-)
Szerinted hány németül beszélő 80-as születésű iwiwista élhet Prágában? Habár ha 1880-as, akkor akár Kafka is lehet:-)

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.02.13. 22:13:48

Ajj, én is emiatt az "elpiramisjátékosodás" miatt nem akartam folytatni a kreatív blogger dolgot...Örülök hogy nem csak én gondolom úgy, hogy a túl sok elértékteleníti...

A jelöltedet pedig megyek meglesem, ha már túl vagyok a mai CSI-on! ;)

Tsabi 2010.02.15. 10:39:46

Ritkan kommentelek, ide legalabbis :) Grat es hajra tovabbra is!
süti beállítások módosítása