HTML

Utolsó napod

ÍRD MEG, ÉLETED UTOLSÓ NAPJÁN MIT TENNÉL? „JÁTÉKSZABÁLYOK:” 1.) Kezdetben csaliként felteszek néhány sztorit., de ez a „játék” elsősorban a tiétek, lásd lentebb: 2.) Habár alapjáraton nem vagyok a moderáció híve, ez mégis moderálós játék lesz. „Túszul ejtem” a kommenteket. Kirostálom a szerintem másokat indokolatlanul bántóakat , de a munkámnak ez csak a nemszeretem, piszkos része. Ugyanis a kommentek gyöngyszemeiből rakom ki a következő posztokat. Legfeljebb egy picit szerkesztek rajtuk. A „sima” szalonképes (azért annyira ne parázzatok, ebben a szalonban elképzelhető pár jófajta kocsmai verekedés, de azért mindennek van határa) kommenteket meg annak rendje-módja szerint kommentként „engedem szabadon”. Posztnak ideális terjedelem: Max fél A/4-es oldal. Persze igazán ütős egymondatosak, vagy akár egyszavasak sem kizártak. Illetve ha valaki több energiát szán rá és nagyon-nagyon jól csinálja, elképzelhető, hogy egy hosszabb mű is kikerül. Viszont ha Styxxnek nem tetszik, akkor bocsesz, hiába feccöltél rá ki tudja mennyi időt, műved csupán a vinyók közötti M2M (machine to machine) rideg bitvilágot gazdagítja és nem jut el hozzánk, gyarló embertársainkig.

Friss topikok

  • woman_in_black: Drága, jól választottál. Mélyen őszinte, és fájón könnyed. Csók, W§B (2011.12.06. 16:49) Elmegyek
  • : Érdekes, majd még gondolkodom rajta. "Halálodra magad maradsz" (2011.01.17. 09:04) Az utolsó szerelés
  • Ilds.: Most, hogy mondod, -ezen párszor én is gondolkodtam, mi lenne, ha tudnám, hogy meghalok, és az imá... (2010.10.20. 15:38) EGY BLOG UTOLSÓ NAPJA
  • Byzoo: @Hirmondo Helen: Ilyen helyen dolgozni? Majd megtudjuk, hogy dolgozni jobb-e ilyen helyen, vagy el... (2010.09.20. 22:20) Hirtelen halál...
  • Tündér a varázspálcával: Azt hiszem, az ember sosincs felkészülve a halálra. Egyszer csak ott a pillanat, a igazság pillana... (2010.09.13. 11:52) In memoriam Gizi mama

Linkblog

A lúzer

Styxx 2009.10.05. 07:00

Íme az első nem saját sztori, egy önmagát bátran felvállaló lúzertőr. Ha így nézzük, relatív, hogy akkor ki is a gyáva vesztes és ki a bátor nyerő? Köszönet Loós R. Gábor blogger társunknak, ha valaki többet szeretne róla megtudni, itt megteheti: http://egyformanapok.blog.hu (Sajnos időközben törölte a blogját. Talán a pszichológusa ajánlására? Loós R. Gábor, ennyire nem lehetsz lúzer!:-))

Ha tudnám, hogy huszonnégy órám van hátra, nem bonyolítanám túl azt a napot. Először is igyekeznék olyan dolgokra gondolni, ami miatt igenis érdemes volt élnem. Ezt végiglistázni rövidebb ideig tartana ugyan, mint a másik része, de azzal nem foglalkoznék. Azután elvinném Laurácskát egy nagyot sétálni, és megpróbálnám neki elmagyarázni, hogy Apa el fog utazni. Az igazat is mondhatnám, de azt még nem értené meg. Sokszor megölelném, és belesúgnám a fülébe, hogy mennyire szeretem. És közben nagyon igyekeznék, hogy ne bőgjem el magam. Később néhány órát Mártival töltenék kettesben. Elmondanám neki is, hogy nagyon szeretem, és hogy mennyire sajnálom azokat a pillanatokat, amikor megbántottam. Még akkor is, ha igazam volt. Elköszönnék tőle, és elmondanám, hogy Laurácska miatt is kell találnia magának valakit. Lehetőleg egy nyertes típust. Végül megkérném őket, hogy aludjanak a testvérééknél. Én pedig beülnék a szobába rengeteg piával, zenét hallgatnék, és addig innék, amíg el nem ájulok. Mert rohadtul félnék a haláltól. Jobb ha úgy jön, hogy nem is tudok róla.

 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://final24.blog.hu/api/trackback/id/tr191396363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lánglovag 2009.10.05. 23:30:36

Styxx, ennyire te sem lehetsz "lúzer".
Ja bocs, mégis.

Styxx 2009.10.06. 09:10:46

@Lánglovag:
? ezt most nem értem. Pls fejtsd ki. Netán te vagy Loós R. s megbántottalak? Nem akartam, leírom, én is lúzer vagyok. Így egál?:-)

Lánglovag 2009.10.06. 09:54:55

@Styxx: nem én vagyok Loós R., de rendben, így egál.

Styxx 2009.10.06. 10:48:58

@Lánglovag:
Akkor viszont továbbra sem értem, hogy mi verte ki nálad a biztosítékot. De nem is kell nekem mindent érteni. Viszont ha felhomályosítod szerény képességű elmém azt megköszönném.

Lánglovag 2009.10.06. 19:02:16

@Styxx: hogy nem érted a dolgot, már nem okoz számomra akkora lelki törést. Az jobban zavart, ahogyan véleményt formáltál valakiről, ezért ez utóbbit nem szerettem volna szó nélkül hagyni.
Ezt nem is tettem hát, de hogy bármit is megpróbáljak elmagyarázni, azt már nem tartom fontosnak.

További szép estét!

Styxx 2009.10.06. 20:25:16

@Lánglovag:
Csak vicceltem, nem komoly, mint ahogy ő is magával. Kedves "real" Loós. R. Gábor, kérlek jelentkett és ha bántónak érzed a poszt felvezetőjét, szólj, tisztázzuk. Nem feltétlenül párbajra gondoltam, ne meg azt sem tudom, hogy Lánglovag melyikünk segédje lesz:-)

sing-lee 2009.10.07. 13:23:47

Na bazz, én sem értem.

Chazz Reinhold 2009.10.09. 15:26:55

sztem iszonyat jó beszólás volt ez a "...törölte a blogját...ennyire nem lehetsz lúzer!:-))"
ezt a magas labdát kihagyni lett volna gondatlanságból elkövetett nem elkövetés :)

amúgy a poszt szívhez szóló, de tényleg. Loós R. G. értékes ember, akkor is ha nem számít győztesnek a mai társadalmi normák szerint

Styxx 2009.10.09. 15:43:11

@Chazz Reinhold:
Igen, tök rokonszenves volt a csávó blogja. És nem tudtam eldönteni, hogy kamuzik, vagy tényleg őszintén írta. Nem értem, hogy Lánglovag miért érzi úgy, kóstolgatom Loós R-t. Ha ismeri, tud róla vmit pls. azt adja meg.
Chazz, tőled meg várjuk ám egy cseppet sem lúzer neandervölgyi utolsó napját:-)
süti beállítások módosítása