HTML

Utolsó napod

ÍRD MEG, ÉLETED UTOLSÓ NAPJÁN MIT TENNÉL? „JÁTÉKSZABÁLYOK:” 1.) Kezdetben csaliként felteszek néhány sztorit., de ez a „játék” elsősorban a tiétek, lásd lentebb: 2.) Habár alapjáraton nem vagyok a moderáció híve, ez mégis moderálós játék lesz. „Túszul ejtem” a kommenteket. Kirostálom a szerintem másokat indokolatlanul bántóakat , de a munkámnak ez csak a nemszeretem, piszkos része. Ugyanis a kommentek gyöngyszemeiből rakom ki a következő posztokat. Legfeljebb egy picit szerkesztek rajtuk. A „sima” szalonképes (azért annyira ne parázzatok, ebben a szalonban elképzelhető pár jófajta kocsmai verekedés, de azért mindennek van határa) kommenteket meg annak rendje-módja szerint kommentként „engedem szabadon”. Posztnak ideális terjedelem: Max fél A/4-es oldal. Persze igazán ütős egymondatosak, vagy akár egyszavasak sem kizártak. Illetve ha valaki több energiát szán rá és nagyon-nagyon jól csinálja, elképzelhető, hogy egy hosszabb mű is kikerül. Viszont ha Styxxnek nem tetszik, akkor bocsesz, hiába feccöltél rá ki tudja mennyi időt, műved csupán a vinyók közötti M2M (machine to machine) rideg bitvilágot gazdagítja és nem jut el hozzánk, gyarló embertársainkig.

Friss topikok

  • woman_in_black: Drága, jól választottál. Mélyen őszinte, és fájón könnyed. Csók, W§B (2011.12.06. 16:49) Elmegyek
  • : Érdekes, majd még gondolkodom rajta. "Halálodra magad maradsz" (2011.01.17. 09:04) Az utolsó szerelés
  • Ilds.: Most, hogy mondod, -ezen párszor én is gondolkodtam, mi lenne, ha tudnám, hogy meghalok, és az imá... (2010.10.20. 15:38) EGY BLOG UTOLSÓ NAPJA
  • Byzoo: @Hirmondo Helen: Ilyen helyen dolgozni? Majd megtudjuk, hogy dolgozni jobb-e ilyen helyen, vagy el... (2010.09.20. 22:20) Hirtelen halál...
  • Tündér a varázspálcával: Azt hiszem, az ember sosincs felkészülve a halálra. Egyszer csak ott a pillanat, a igazság pillana... (2010.09.13. 11:52) In memoriam Gizi mama

Linkblog

Szabadesés

Styxx 2009.10.27. 15:26

Kékkői Hegyvirág nickű olvasónk mindezt így képzeli:

Szia. Nagyon megfogott a blogod témája.
Íme az én utolsó napom.


Korán reggel kelnék. Utálok korán kelni, de most megcsodálnám a napfelkeltét utoljára.


 

 

 


Azt hiszem ez lenne életem legboldogabb napja, hiszen tudatában lennék annak, hogy innentől már semmi nyomasztó nem történhet. Fellélegeznék. Magamban megbocsájtanék minden sérelemért, mindenkinek kivétel nélkül.
  Majd beülnék egy ismeretlen presszóba, amit találomra választok. Mosolyogva figyelném az embereket, miközben elfogyasztanám a kávémat és mellé a cigit.

 

 

 

 

 

 

 

Senkitől nem búcsúznék el. Teljesen felesleges lenne, úgyse értenék az egészet.

Ezután elmennék a megbeszélt ejtőernyős ugrásra, amit már hetekkel előtte lefixáltam. A repülőgép ajtajában állva arra gondolnék, hogy itt az idő és határtalan boldogságban úsznék. Kiugrom. Repülök. Üvöltenék torkom szakadtából, majd mikor ahhoz a magassághoz érek, mikor az ernyőt ki kell nyitni én nem nyitom. És csak lebegek...

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://final24.blog.hu/api/trackback/id/tr541479067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kékkői Hegyvirág 2009.11.02. 20:14:05

Köszi, hogy kiraktad az írásomat és jó képeket válogattál hozzá :)

Styxx 2009.11.03. 09:44:59

Szívesen. Jó íráshoz könnyű jó képeket találni:-).

Mary_N 2009.11.07. 10:23:14

mintha csak magamat olvasnám :)

Styxx 2009.11.07. 11:33:21

@Mary_N:
Igen, a tiédet követően futott be Kékkői Hegyvirágé hasonló témával. Fura egybeesés, de van ez így, lásd bolgár lottón a kétszer egymás utáni azonos nyerőszámok. De ígérem a tiéd is majd kirakom később. A maga tömörségével nekem nagyon tecc:-). Remélem megnyugtattalak:-).

Mary_N 2009.11.08. 09:37:06

@Styxx: köszi, és megnyugtattál ;) tényleg érdekesnek találtam, hogy más is így képzeli el. és hogy pont mi nők... egy pszicho-kurkász biztos kihozna ebből valami okosságot :) én csak azt tudom, hogy mindig vonzott az ejtőernyőzés, az esés, a sebesség, de sose próbáltam. hát talán majd az "utolsó napon"
süti beállítások módosítása