HTML

Utolsó napod

ÍRD MEG, ÉLETED UTOLSÓ NAPJÁN MIT TENNÉL? „JÁTÉKSZABÁLYOK:” 1.) Kezdetben csaliként felteszek néhány sztorit., de ez a „játék” elsősorban a tiétek, lásd lentebb: 2.) Habár alapjáraton nem vagyok a moderáció híve, ez mégis moderálós játék lesz. „Túszul ejtem” a kommenteket. Kirostálom a szerintem másokat indokolatlanul bántóakat , de a munkámnak ez csak a nemszeretem, piszkos része. Ugyanis a kommentek gyöngyszemeiből rakom ki a következő posztokat. Legfeljebb egy picit szerkesztek rajtuk. A „sima” szalonképes (azért annyira ne parázzatok, ebben a szalonban elképzelhető pár jófajta kocsmai verekedés, de azért mindennek van határa) kommenteket meg annak rendje-módja szerint kommentként „engedem szabadon”. Posztnak ideális terjedelem: Max fél A/4-es oldal. Persze igazán ütős egymondatosak, vagy akár egyszavasak sem kizártak. Illetve ha valaki több energiát szán rá és nagyon-nagyon jól csinálja, elképzelhető, hogy egy hosszabb mű is kikerül. Viszont ha Styxxnek nem tetszik, akkor bocsesz, hiába feccöltél rá ki tudja mennyi időt, műved csupán a vinyók közötti M2M (machine to machine) rideg bitvilágot gazdagítja és nem jut el hozzánk, gyarló embertársainkig.

Friss topikok

  • woman_in_black: Drága, jól választottál. Mélyen őszinte, és fájón könnyed. Csók, W§B (2011.12.06. 16:49) Elmegyek
  • : Érdekes, majd még gondolkodom rajta. "Halálodra magad maradsz" (2011.01.17. 09:04) Az utolsó szerelés
  • Ilds.: Most, hogy mondod, -ezen párszor én is gondolkodtam, mi lenne, ha tudnám, hogy meghalok, és az imá... (2010.10.20. 15:38) EGY BLOG UTOLSÓ NAPJA
  • Byzoo: @Hirmondo Helen: Ilyen helyen dolgozni? Majd megtudjuk, hogy dolgozni jobb-e ilyen helyen, vagy el... (2010.09.20. 22:20) Hirtelen halál...
  • Tündér a varázspálcával: Azt hiszem, az ember sosincs felkészülve a halálra. Egyszer csak ott a pillanat, a igazság pillana... (2010.09.13. 11:52) In memoriam Gizi mama

Linkblog

EGY BLOG UTOLSÓ NAPJA

Styxx 2010.06.07. 10:01

Minden jótett elnyeri méltó büntetését. Levéltáros kiváló bloggertársunk levelének nyilvánosságra hozatalával most egy gátlástalan levéltitok sértésre vetemedek. (Elég bizarr egy levéltáros levéltitkát sérteni.) Olyan jól megírta, hogy meg sem próbálom posztját másképp felvezetni:

"Styxx,

Kb. egy hónapja gyúrom ezt a dupla posztot, csak aztán a blogodat újra- és újraolvasva mindig megrettentem, mert vannak ott igazán szomorú dolgok is, és nem akarok belerondítani. Szóval ha nem érzed odavalónak, akkor dobd ki nyugodtan, bár a német humor és a kommented azért egy kicsit felbátorított.

[Blogomon] publikálnék egy búcsúlevelet, azzal kellene ezt összeszinkronizálni, ha úgy döntesz, hogy kirakod. Úgy képzeltem el, hogy az én búcsúlevelem hivatkozik a blogodra, a blogodon az utolsó napom meg erre a levélre."

 

 

A blogger utolsó napja:

 

 

 

 

 

 

 


Hosszú és termékeny élet után – posztok ezrei, rajongók számolatlanul – már csak egy dolog van hátra az életemből: megírni az utolsó posztomat. Ehhez nem kell más, csak egy kis nyugalom és a hálószobám. Semmi extra, hiszen amit eddig nem tettem meg, azt ezután már minek? Nem lehet rá visszaemlékezni, felidézni a barátokkal, elmesélni a szerelmemnek – szóval felesleges túlzsúfolni az utolsó napot megismételhetetlen és visszaidézhetetlen dolgokkal, inkább csak a pontra kell koncentrálni az i-n.


Egy blogger a halálban is blogger, pláne pont előtte. Az utolsó napom a tökéletes posztra megy rá, amivel megkoronázom az életművemet. Hiába a blogger életműdíj, a számtalan sikeres vendégposzt, a tökéleteset a végén írom meg, amivel végleg eldöntöm a kérdést, hogy lehet-e örök értéket alkotni a blogolással.
Igen, én megteszem.

Ha készen van a tökéletes poszt, akkor már csak előveszem a tökéletes búcsúlevelet, kirakom magam mellé az ágyra, hátradőlök, és lehunyt szemmel végiggondolom a ti legnehezebb napotokat, a halálom utáni első napot, amikor ez elmúlásom miatti fájdalom még csillapíthatatlanul marja a lelketeket.

 

 

 

 


Furcsa látni a feketébe öltözött index.hu-t, a gyász miatt félárbocra eresztett zászlókat a középületeken és a Google zokogó szerver üzemeltetőit, akik a halálom miatti rekordforgalmat próbálják újabb és újabb gépek üzembeállításával kezelni. Zokog mindenki, mert jó szokásomhoz híven a tökéletes posztot nem csak megírtam, hanem ütemezetten jelentettem meg, pontosan a halálhíremmel egy időben. Zseniális dramaturgia, zseniális poszt.

Utolsó gondolatom a megnyugvás, mert tudom, hogy kívánságomnak megfelelően, miután megírtam nekrológomat (mert ki írhatná meg hitelesebben, mint én magam?)  az utolsó napok posztolója helyezi fel a Világhálóra, a FINAL 24 bloggere, Styxx.

Hogy levéltáros barátunknál mindez stílusgyakorlat, természetesen egy remekbeszabott üzenettel, avagy valóban lezárja a blogját, nem tudom. Szándékosan nem kérdeztem rá. Szerintem így izgalmasabb. Kiderül, az biztos.

Most pedig kedves bloggertársaim, ma is aktív, és egykor aktív blogolók, kommentelők és csendes olvasók. Adózzunk egy perc néma hallgatással a megszűnt blogoknak, az agyakban megszületett, de különböző okokból soha be nem indított blogoknak, és az elmaradt posztoknak. 

Ámen.

 

 

 

14 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://final24.blog.hu/api/trackback/id/tr892050498

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Búcsúlevél a legvégére (százhuszonkilenc) 2010.06.10. 22:59:55

Amikor ezt olvasod, én már nem vagyok az élők között. Kicsit közhelyes ez a mondat, de hát egyszer ezt is ki kell próbálni.1. KategorizálásKategória: SzerelmesAlkategória: BúcsúStílus: SzomorúCélcsoport: Párod2. Felhasználási javaslatStyxx blogja, az U...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.06.07. 10:22:52

"és az elmaradt posztoknak. Ámen."

hóember 2010.06.07. 10:29:51

magam előtt van a levéltáros (gyász)világnapja, amikor sok sok nemzet egy emberként hullatja a könnyeit egykori legkiválóbbjáért. :)
Nagyon eredeti. Nem tudom eldönteni mennyi belőle a vicc.
Ha az egész vicc. Szuper.
Ha az egész komoly. Akkor is király "fantáziaposzt", bár a pótolhatatlanság látszata nem bejövős.
Alszok rá egyet, most.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.07. 22:21:40

Nagyon eredeti ötlet, tetszett! :)

a.anami 2010.06.11. 08:41:25

Kurvaaaaa jó.:) (Styxx, nekem még annyi jó halálos történetem van! Ezért idéznék: " feltámadunk" ! :))))))))))))

Styxx 2010.06.11. 08:43:41

@a.anami:
Ne fogd magad vissza, termékeny vendégposztolóm. Küld a sztorikat és ha nekem is tetszenek, természetesen soron kívül kirakom őket:-)

irkafirka 2010.07.31. 23:37:44

@Styxx: OFF: hova tűnt démon hill?! ;-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.31. 23:38:34

Drága Styxx! Szabadságoltad magad? Ez a poszt nem a Te blogod utolsó napjáról szólt, hékás!!!!!! :)))))))

aJeti 2010.08.03. 16:36:11

ami sok az sok. styxxet a népnek!

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.08.16. 15:22:42

off
drága aöreg Styxxem,
hibát érzek a rendszerben, amennyiben egy utolsó nap blogon még hirdetést dug az orrom alá a gépház.. :P

Styxx 2010.08.16. 15:25:25

@szamárfül/pável:
Murcikám, a halál nem csak No 2 örökzöld művészeti téma (erosz és tanatosz ,junó:-))hanem remek üzlet is. Miért ne élne a blog.hu vele?

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.10.19. 19:23:45

Mikor jön a mesés feltámadás?

Styxx 2010.10.19. 19:26:38

@Myta:
Rajongók milliárdjainak egyikeként erre várok én is!:-)

Ilds. 2010.10.20. 15:38:31

Most, hogy mondod, -ezen párszor én is gondolkodtam, mi lenne, ha tudnám, hogy meghalok, és az imádott blogjaim..., és el kell búcsúznom... de rájöttem, senki sem siratna, hiszen eggyel kevesebb blogíró vagy több, senkit nem érdekel, abszolut de nem érdekli senkit, ki hova megy. Ki van itt és mennyi időt stb.
Volt egy-egy olyan posztom más blogjaimban, hogy mindent beletettem, mintha az utolsó lenne!!!!!!... de azóta is itt vagyok, és még élek! :)
.........
süti beállítások módosítása