HTML

Utolsó napod

ÍRD MEG, ÉLETED UTOLSÓ NAPJÁN MIT TENNÉL? „JÁTÉKSZABÁLYOK:” 1.) Kezdetben csaliként felteszek néhány sztorit., de ez a „játék” elsősorban a tiétek, lásd lentebb: 2.) Habár alapjáraton nem vagyok a moderáció híve, ez mégis moderálós játék lesz. „Túszul ejtem” a kommenteket. Kirostálom a szerintem másokat indokolatlanul bántóakat , de a munkámnak ez csak a nemszeretem, piszkos része. Ugyanis a kommentek gyöngyszemeiből rakom ki a következő posztokat. Legfeljebb egy picit szerkesztek rajtuk. A „sima” szalonképes (azért annyira ne parázzatok, ebben a szalonban elképzelhető pár jófajta kocsmai verekedés, de azért mindennek van határa) kommenteket meg annak rendje-módja szerint kommentként „engedem szabadon”. Posztnak ideális terjedelem: Max fél A/4-es oldal. Persze igazán ütős egymondatosak, vagy akár egyszavasak sem kizártak. Illetve ha valaki több energiát szán rá és nagyon-nagyon jól csinálja, elképzelhető, hogy egy hosszabb mű is kikerül. Viszont ha Styxxnek nem tetszik, akkor bocsesz, hiába feccöltél rá ki tudja mennyi időt, műved csupán a vinyók közötti M2M (machine to machine) rideg bitvilágot gazdagítja és nem jut el hozzánk, gyarló embertársainkig.

Friss topikok

  • woman_in_black: Drága, jól választottál. Mélyen őszinte, és fájón könnyed. Csók, W§B (2011.12.06. 16:49) Elmegyek
  • : Érdekes, majd még gondolkodom rajta. "Halálodra magad maradsz" (2011.01.17. 09:04) Az utolsó szerelés
  • Ilds.: Most, hogy mondod, -ezen párszor én is gondolkodtam, mi lenne, ha tudnám, hogy meghalok, és az imá... (2010.10.20. 15:38) EGY BLOG UTOLSÓ NAPJA
  • Byzoo: @Hirmondo Helen: Ilyen helyen dolgozni? Majd megtudjuk, hogy dolgozni jobb-e ilyen helyen, vagy el... (2010.09.20. 22:20) Hirtelen halál...
  • Tündér a varázspálcával: Azt hiszem, az ember sosincs felkészülve a halálra. Egyszer csak ott a pillanat, a igazság pillana... (2010.09.13. 11:52) In memoriam Gizi mama

Linkblog

Csakis így

Styxx 2010.02.03. 19:10

Erzsébetről keveset tudok. Annyit viszont igen, hogy a posztban leírtaktól elegánsabban, cizelláltabban, vagy a legegyszerűbben mondva, jobban is tud fogalmazni. Meg is írtam neki, hogy vagy ő,  vagy én picit pofozhatna még az anyagon. De azt is megírtam, hogy nekem ennek ellenére és az esetlen gyámolatlanságával együtt tetszik a rövid kis írása. És a kishitűség a végén is megható.

Ráadásul a sok-sok ejtőernyős motívumos poszt tervezetből többet visszautasítottam. Ezt most mégis vágatlanul beengedem. Hogy miért? Passz.

 

Életem utolsó napján ,ha tudnám ,valóban az  , akkor először  elmennék a  reptérre  ,ugranák egy jó kézi nyitásút olyan ezerről,

 

 

majd fölkeresném  akit régóta keresek ,nem is keresek nem jó szó ez ,mert bennem él ,minek keresnem és  megkérném engedje meg ,hogy mellette legyek ,semmi de semmi nem kellene ,csak ez az egyetlen egy ,és nézhetném ,és emlékét magammal vihetném .

 

 

 

 

 

 

Mert nem tudnák semmi mást magamnak kívánni ,mint amit egyébként is.

 

 

 

 

 

Ugye butaság ,ugye tőlem nem is várható más csak ilyen kis vacak érzelmi túltengés ,de köszönet neked ,mert én ezzel gazdagabb lettem .De szerintem ,érzem ,tudom ,mehet ez is a többihez. Mindegy . Szia.

Mi is köszönjük. Érdekel mások véleménye. Szerintetek mi fogott meg ebben a pár sorban? Simán le is hülyézhettek, lehet, hogy bennem van a hiba:-).

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://final24.blog.hu/api/trackback/id/tr211727422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.04. 14:18:19

Látom, látom, magadat is szépen tudod becézni.:-)
Erzsébetnek pedig jó ernyőzést!

abdulesmia 2010.02.04. 14:18:44

Szerintem szépsége az egyszerűségéből adódik. Valóban nem túl jó író, de a gondolata romlatlan. Megbecsülendő lehetne sokak számára.

Styxx 2010.02.04. 14:25:01

@Hirmondo Helen:
és milyen szerényen:-)
@abdulesmia:
Pont az a poén, hogy nagyon is jó író. Legalábbis ha az, akire gondolok, kiváló posztokat ír, csak ez lett ilyen és egyetértek azzal, ahogy megfogalmazod, a "romlatlanságától" igazán szép.

vagyok, aki vagyok... 2010.02.04. 17:29:56

szép gondolat. a kivitelezés tényleg nem az igazi, de ez itt és most pont nem annyira számít :)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.02.05. 12:01:48

jó ez, nagyon, mert őszintének tűnik, olyannak amit leír az ember első fölindulásból, és nem olvassa vissza, nem sminkeli, úgy marad ahogy megfogant a gondolat...
Te formázhattad volna (vesszők meg stb) de így is jó.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.06. 12:35:14

@hzizi: Styxx nem ért az efféle formázásokhoz...másfajtákhoz esetleg:-))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.12. 15:24:49

Kreatív Blogger Díjat kaptál!
Február 13-án, reggel keresd fel a www.szopizmus.blog.hu oldalt a részletek miatt.

Lorrie 2010.02.13. 09:48:30

a lényeg szerintem is az egyszerűség. bájos. de rettentően zavarja a szemem: "Mert nem tudnák... "A "tudnák", mert azt tudnék. Nem javítanád ki?!

Styxx 2010.02.13. 12:41:18

@Łorrie:
Bocs, de ez így marad az eredeti állapotban.
süti beállítások módosítása