HTML

Utolsó napod

ÍRD MEG, ÉLETED UTOLSÓ NAPJÁN MIT TENNÉL? „JÁTÉKSZABÁLYOK:” 1.) Kezdetben csaliként felteszek néhány sztorit., de ez a „játék” elsősorban a tiétek, lásd lentebb: 2.) Habár alapjáraton nem vagyok a moderáció híve, ez mégis moderálós játék lesz. „Túszul ejtem” a kommenteket. Kirostálom a szerintem másokat indokolatlanul bántóakat , de a munkámnak ez csak a nemszeretem, piszkos része. Ugyanis a kommentek gyöngyszemeiből rakom ki a következő posztokat. Legfeljebb egy picit szerkesztek rajtuk. A „sima” szalonképes (azért annyira ne parázzatok, ebben a szalonban elképzelhető pár jófajta kocsmai verekedés, de azért mindennek van határa) kommenteket meg annak rendje-módja szerint kommentként „engedem szabadon”. Posztnak ideális terjedelem: Max fél A/4-es oldal. Persze igazán ütős egymondatosak, vagy akár egyszavasak sem kizártak. Illetve ha valaki több energiát szán rá és nagyon-nagyon jól csinálja, elképzelhető, hogy egy hosszabb mű is kikerül. Viszont ha Styxxnek nem tetszik, akkor bocsesz, hiába feccöltél rá ki tudja mennyi időt, műved csupán a vinyók közötti M2M (machine to machine) rideg bitvilágot gazdagítja és nem jut el hozzánk, gyarló embertársainkig.

Friss topikok

  • woman_in_black: Drága, jól választottál. Mélyen őszinte, és fájón könnyed. Csók, W§B (2011.12.06. 16:49) Elmegyek
  • : Érdekes, majd még gondolkodom rajta. "Halálodra magad maradsz" (2011.01.17. 09:04) Az utolsó szerelés
  • Ilds.: Most, hogy mondod, -ezen párszor én is gondolkodtam, mi lenne, ha tudnám, hogy meghalok, és az imá... (2010.10.20. 15:38) EGY BLOG UTOLSÓ NAPJA
  • Byzoo: @Hirmondo Helen: Ilyen helyen dolgozni? Majd megtudjuk, hogy dolgozni jobb-e ilyen helyen, vagy el... (2010.09.20. 22:20) Hirtelen halál...
  • Tündér a varázspálcával: Azt hiszem, az ember sosincs felkészülve a halálra. Egyszer csak ott a pillanat, a igazság pillana... (2010.09.13. 11:52) In memoriam Gizi mama

Linkblog

AKI KOMOLYAN VÉGIGGONDOLTA

Styxx 2009.12.31. 19:59

Hóember nickű olvasónk az alábbi, mindenféleképp megfontolandó sorokat küldte:

Helló!
A blogod jó, csak nem értem. Sokat gondolkoztam mi lenne ha meg kéne halnom holnap és teljesen igaz a szöveg, hogy az a szörnyű, hogy nekem kell meghalni. De itt a tragédia nem az, hogy véget ér a saját mozid, hanem hogy a családtagjaidnak is hirtelen. Mégis, mit lehetne mondani egy anyának? Szia anya! Holnap meghalok, tudom, de azért mosolyogjuk át ezt a napot? Nem. Nem mosolyogna. Hazudjak? Mondjam, hogy meggyűlöltem az országot, kimentem külföldre és többet nem látsz? Egy fokkal jobb, mert legalább tudná, hogy élek egy ideig, csak hát ugye holtan elég nehéz telefonálni.
Amit írogattak itt előttem, hogy megélné a napot, csak még jobban, blabla...ez önzés! Talán egoistának hatok azzal, hogy pótolhatatlannak hiszem magam, de itt embereket hagyunk hátra! Ki az aki ebbe nem gondol bele és végigvicceskedi az utolsó napját? Azzal, ha ilyen gyorsan eltűnnék, jó pár ember életét vágnám tönkre egy időre. Ha nem örökre.
Szóval mit lehet mondani apának, anyának, testvérnek, barátnőnek, legjobb barátnak?
Én nem tudom. De ha holnap meghalnék, a napot úgy indítanám, hogy egy kávécigivel kiülök az erkélyre kitalálni, hogy fájjon a legkevésbé mindenkinek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kedves Hóember!

 

Köszönöm leveled. Valahol nagyon igazad van, viszont a többi olvasónak is. Hiszen mások a humorosabb részét vették fel a fonalnak, bármennyire is komor a téma. És (legalábbis szerintem) ők is nagyon jól tették. Míg mások eleve abból indultak ki, hogy az általuk felvázolt megoldás a legfájdalommentesebb a szeretteik számára. Ők ismerik a legjobban azokat, akik közel állnak hozzájuk, tehát nyilván ésszerűen végiggondolták a dolgot.

 

Különbözőek vagyunk (na jó, kivéve a zuhanást:-)) hát nem ezért szép az élet?

 

BUÉK minden kedves olvasónak.

Styxx

 

 

 

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://final24.blog.hu/api/trackback/id/tr141635900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hóember 2010.01.02. 14:18:40

valóban a többiek lazábban vették, de ha csak vicces/jópofa 24 órákat szántál ide az írásom értelmetlen.
Ha mégis megfér a komolyabb tartalom akkor továbbra se értem: családtagoknak a derült égből villámcsapás szerű halálhír komolyan valaki szerint a legfájdalommentesebb?
Szeretem, hogy különbözőek vagyunk, de a különböző emelkedett, álmenő dolgokat nem szeretem.

Styxx 2010.01.02. 14:29:11

@hóember:
1. Nem csak vicces/jópofa írásokat várok, ezért raktam ki a tiéd, és van még másik komoly írás is. Pl. Incifinci leírása az öngyilkos fiúról, aki egy feladványt szerkesztett búcsúlevélként Rébusz címen.

2. Nehéz a több rossz lehetőség közül a leginkább fájdalommenteset kiválasztani. Igenis elképzelhetőnek tartom, hogy a "derült égből" villámcsapás módszer sok embernek fájdalommentesebb, mint ha tehetetlenül várakoznia kellene arra, hogy szerette mikor távozik örökre.

3. Az "emelkedett, álmenő dolgokat" én sem szeretem. Szerintem olyan posztot nem is raktam ki. Viszont mivel különbözőek vagyunk, ami nálam nem számít annak, az lehet, hogy neked már emelkedett, álmenő:-).

vagyok, aki vagyok... 2010.01.02. 17:12:16

@hóember: ha abból indulunk ki, hogy a tényen, hogy meghalsz nem tudunk változtatni, akkor bizonyos szempontból teljesen mindegy, hogy mit csinálsz az utolsó napodon, a halálod fájni fog a szeretteidnek. de meggyőződésem, hogy hosszabb távon a lehető legtöbb, amit értük tehetsz az az, hogy lehetővé teszed számukra a szeretetteljes utolsó pillanatokat. hogy ne egy utolsó veszekedésre kelljen visszaemlékezniük stb. szerintem.

Styxx 2010.01.02. 17:20:49

"hosszabb távon a lehető legtöbb, amit értük tehetsz az az, hogy lehetővé teszed számukra a szeretetteljes utolsó pillanatokat. hogy ne egy utolsó veszekedésre kelljen visszaemlékezniük stb. szerintem."

Nem csak szerinted, hanem szerintem és a többi ide író többsége szerint is.

Szinte mindenki arról írt, hogy szeretteihez kedves lesz. Elmondja, amit úgy érzi, nem vihet magával a sírba stb., tehát nyilván erre fognak emlékezni és nem az utolsó veszekedésre.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.03. 12:32:38

Háát baszki, én meg egész nap dugnék az urammal az uccsó napon.
Kedves Styxx, nyiss egy szexuális tanácsok rovatot is. Oda bevehetnél társszerzőnek.:-)) Na, ugye milyen jól tudok nyalni...:-))

hóember 2010.01.04. 14:28:56

majdnem meggyőztetek. Igazatok van, de valahogy úgy érzem, kell hogy legyen ennél is jobb megoldás.

sing-lee 2010.01.04. 18:46:07

@hóember: na erről Dr.House jutott eszembe : nincs kegyes halál. Meghalsz, eltűnsz, kész, vége. Na ja, lehet hogy önző dolog csak magaddal foglalkozni az utolsó nap, de 24 óra alatt úgysem fogod tudni bepótolni azt amit a szeretteiddel elmulasztottál X év alatt. Arra most van időd, tedd meg ha szereted őket. Amikor meg menni kell akkor szerintem ne lássák ezt rajtad, maradj meg a szemükben olyannak amilyen előtte voltál.

sing-lee 2010.01.04. 18:57:50

@Hirmondo Helen: és lehet hogy az az urad utolsó napja is lenne ha nem bírja kondival :)

Styxx 2010.01.10. 09:51:23

@Hirmondo Helen:
Úgy látom szólóban is remekül boldogulsz a szexuális tanácsadó rovattal, különösen a házilag barkácsolt segédeszközök ismertetésével.:-)
Hiába, no. Van aki attól házias háziasszony, hogy hajnalban kel és maga nyújtja a rétestésztát, nem valami sok E betűs nagyipari tömegáruból süt-főz, te pedig magad varrod az uradnak a guminőt:-)

jusztusz 2 (törölt) 2010.01.22. 19:09:48

@hóember: Én értékelem az érzelmeket ,a tiéd nagyon szép.
süti beállítások módosítása