HTML

Utolsó napod

ÍRD MEG, ÉLETED UTOLSÓ NAPJÁN MIT TENNÉL? „JÁTÉKSZABÁLYOK:” 1.) Kezdetben csaliként felteszek néhány sztorit., de ez a „játék” elsősorban a tiétek, lásd lentebb: 2.) Habár alapjáraton nem vagyok a moderáció híve, ez mégis moderálós játék lesz. „Túszul ejtem” a kommenteket. Kirostálom a szerintem másokat indokolatlanul bántóakat , de a munkámnak ez csak a nemszeretem, piszkos része. Ugyanis a kommentek gyöngyszemeiből rakom ki a következő posztokat. Legfeljebb egy picit szerkesztek rajtuk. A „sima” szalonképes (azért annyira ne parázzatok, ebben a szalonban elképzelhető pár jófajta kocsmai verekedés, de azért mindennek van határa) kommenteket meg annak rendje-módja szerint kommentként „engedem szabadon”. Posztnak ideális terjedelem: Max fél A/4-es oldal. Persze igazán ütős egymondatosak, vagy akár egyszavasak sem kizártak. Illetve ha valaki több energiát szán rá és nagyon-nagyon jól csinálja, elképzelhető, hogy egy hosszabb mű is kikerül. Viszont ha Styxxnek nem tetszik, akkor bocsesz, hiába feccöltél rá ki tudja mennyi időt, műved csupán a vinyók közötti M2M (machine to machine) rideg bitvilágot gazdagítja és nem jut el hozzánk, gyarló embertársainkig.

Friss topikok

  • woman_in_black: Drága, jól választottál. Mélyen őszinte, és fájón könnyed. Csók, W§B (2011.12.06. 16:49) Elmegyek
  • : Érdekes, majd még gondolkodom rajta. "Halálodra magad maradsz" (2011.01.17. 09:04) Az utolsó szerelés
  • Ilds.: Most, hogy mondod, -ezen párszor én is gondolkodtam, mi lenne, ha tudnám, hogy meghalok, és az imá... (2010.10.20. 15:38) EGY BLOG UTOLSÓ NAPJA
  • Byzoo: @Hirmondo Helen: Ilyen helyen dolgozni? Majd megtudjuk, hogy dolgozni jobb-e ilyen helyen, vagy el... (2010.09.20. 22:20) Hirtelen halál...
  • Tündér a varázspálcával: Azt hiszem, az ember sosincs felkészülve a halálra. Egyszer csak ott a pillanat, a igazság pillana... (2010.09.13. 11:52) In memoriam Gizi mama

Linkblog

A hétköznap csodái

Styxx 2009.11.17. 12:01

Görgő bloggertársunk egy elgondolkoztató egymondatost küldött. Nomen est omen, a blogja címéből se nagyon következhetne más (http://tokeletesmondat.blog.hu) Én vevő vagyok rá.

Az utolsó napomon rácsodálkoznék mindenre, mintha először látnám.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És az indokolás:

"Én nem dugnám végig a világot, és nem hajtanék kocsikat:-). Nem túl akciódús, de egy halálos beteg ismerősöm mesélte, hogy ilyen minden napja, én meg elhiszem neki."

Pusztán annyit fűznék hozzá, hogy virágozzék száz virág. Szerrintem mindkét megközelítésnek megvan a maga létjogosultsága. Viszont egy halálos betegnek a véleményét ebben a kérdésben nem pusztán a kellő tisztelet megadása miatt is érdemes megfontolni. 

Ha velem is ez történik, bízom benne, hogy nekem is lesz annyi tartásom, mint neki. Könnyű távozást kívánok neki és köszönjük, hogy Görgőn közvetítésével értesültünk a hozzáállásáról.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://final24.blog.hu/api/trackback/id/tr771531523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sing-lee 2009.11.19. 09:42:51

Vazze, tegnap este kimentem a Margit hídra mert agyas voltam. Erre eszembe jutott ez a poszt. Nagyon ilyen kedvem lett...

Styxx 2009.11.19. 10:34:26

@szingliman:
Remélem ez nem azt jelenti, hogy közel a véged?:-)

Chazz Reinhold 2009.11.21. 19:59:51

styxx, a blogod olvasása megint előhozta a szentimentális énemet, még a végén meglevesesedik a szemem is.
Ez az egymondatos posztumusz poszt is nagyon jó.
Eszembe juttatott egy hollywoodi filozófikus gondolatot, ami valahogy így szól:

Az istenek irigyelnek minket. Irigyelnek, mert mi emberek halandók vagyunk. Mert bármelyik pillanat az egyetlen, a megismételhetetlen, az utolsó lehet életünkben. Így minden szebb. Mindent megszépít a biztos halál.

Styxx 2009.11.22. 12:58:51

@Chazz Reinhold:
Ksz. Továbbra is várjuk a te frappánsodat. Aztán nehogy késő legyen ám, mielőtt bezabálsz valami lejárt szavatosságú Aldi csokit és gém óver:-)

sing-lee 2009.11.25. 14:49:11

@Styxx: Ha azt mondom megcsapott egy két pillanatra nemrég, akkor úgysem hiszed el. Persze nem azért volt ilyen pillanatom, egyszerűen valami nyugtalanság lett rajtam úrrá, aztán nekiindultam a városnak. És ott kötöttem ki...
Azóta már elmúlt. Most jobban vagyok, minden tekintetben.

Styxx 2009.11.25. 16:18:40

@szingliman:
De, elhiszem. No para, don't fos. Ez azért előfordul más napokon is, nem csak az utolsón. Relax, még előtted az élet. Kaja-pia-nők-foc-foci-gyerek, na meg a legfontosabb: blogtalik:-)
süti beállítások módosítása