HTML

Utolsó napod

ÍRD MEG, ÉLETED UTOLSÓ NAPJÁN MIT TENNÉL? „JÁTÉKSZABÁLYOK:” 1.) Kezdetben csaliként felteszek néhány sztorit., de ez a „játék” elsősorban a tiétek, lásd lentebb: 2.) Habár alapjáraton nem vagyok a moderáció híve, ez mégis moderálós játék lesz. „Túszul ejtem” a kommenteket. Kirostálom a szerintem másokat indokolatlanul bántóakat , de a munkámnak ez csak a nemszeretem, piszkos része. Ugyanis a kommentek gyöngyszemeiből rakom ki a következő posztokat. Legfeljebb egy picit szerkesztek rajtuk. A „sima” szalonképes (azért annyira ne parázzatok, ebben a szalonban elképzelhető pár jófajta kocsmai verekedés, de azért mindennek van határa) kommenteket meg annak rendje-módja szerint kommentként „engedem szabadon”. Posztnak ideális terjedelem: Max fél A/4-es oldal. Persze igazán ütős egymondatosak, vagy akár egyszavasak sem kizártak. Illetve ha valaki több energiát szán rá és nagyon-nagyon jól csinálja, elképzelhető, hogy egy hosszabb mű is kikerül. Viszont ha Styxxnek nem tetszik, akkor bocsesz, hiába feccöltél rá ki tudja mennyi időt, műved csupán a vinyók közötti M2M (machine to machine) rideg bitvilágot gazdagítja és nem jut el hozzánk, gyarló embertársainkig.

Friss topikok

  • woman_in_black: Drága, jól választottál. Mélyen őszinte, és fájón könnyed. Csók, W§B (2011.12.06. 16:49) Elmegyek
  • : Érdekes, majd még gondolkodom rajta. "Halálodra magad maradsz" (2011.01.17. 09:04) Az utolsó szerelés
  • Ilds.: Most, hogy mondod, -ezen párszor én is gondolkodtam, mi lenne, ha tudnám, hogy meghalok, és az imá... (2010.10.20. 15:38) EGY BLOG UTOLSÓ NAPJA
  • Byzoo: @Hirmondo Helen: Ilyen helyen dolgozni? Majd megtudjuk, hogy dolgozni jobb-e ilyen helyen, vagy el... (2010.09.20. 22:20) Hirtelen halál...
  • Tündér a varázspálcával: Azt hiszem, az ember sosincs felkészülve a halálra. Egyszer csak ott a pillanat, a igazság pillana... (2010.09.13. 11:52) In memoriam Gizi mama

Linkblog

ZÁRCSERE A MENYORSZÁG KAPUJÁN

Styxx 2009.11.24. 12:49


Sziasztok!

 

Ugyan van néhány danubius  klassz történet, amit beküldtetek és majd ki is rakom őket (azért nem lazsálni, tessék csak szorgalmasan küldeni a sztorikat:-)) most mégis egy saját történettel rukkolok elő:

 

Az épület, ahol irodát bérlek egy tipikus pesti belvárosi bérház, csak tisztább és rendezettebb az átlagnál. Vegyesen vannak benne lakások és irodák. Mint mondtam, a ház gondozott, jól karbantartott. Egy ötvenes pasi volt a gondnok. Afféle jóravaló, régi vágású szaki. Ugyanabba a közeli lottózóba jártunk, és ha összefutottunk, akkor azon viccelődtünk, hogy mit is kezdünk majd a lottó ötössel.

Visszagondolva, picit furcsa volt a pasas. Mintha olyan búskomor képet vágott volna, amikor utoljára láttam. És mintha a haja is megritkult volna. A lényeg a lényeg, hogy amikor utoljára találkoztunk, a hátsó udvar kapuján cserélte ki a zárbetétet. Aminek örültem, mert már alig lehetett ki-be zárni. És ennyi, siettem, odaköszöntem neki, félig-meddig öntudatlanul magamban nyugtáztam, hogy megint valami hasznosat csinál, mint mindig, és már rohantam is a dolgomra. Majd egy-két hétig nem láttam a gondnok urat. Rá is kérdeztem az irodát bérbeadó tulajdonos nénitől.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Hát nem tudja? Két hete benn van a kórházban, napjai vannak hátra.

Hát nem tudtam. Ahogy azt se, hogy évek óta rákos. Soha sem panaszkodott. Ugyan nem élete utolsó napján, „csak” utolsó aktív napján, viszont még kicserélt egy rozzant zárbetétet. Mert a kórházból nem jött ki. Csodák pedig vannak, csak ebben az esetben elmaradt. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És azóta is ég a pofám, amikor valamit hanyagolok. Mert ez az egyszerű ember akkor is szorgalmasan tett-vett, amikor nagyon jól tudta, hogy az életben többé nem fogja élvezni munkája gyümölcsét.

 

RIP Gondnok Úr

Hát, ennyi lenne a sztori, amit küldtem. Nem utolsó napos, ha gondolod kirakod, de ha nem az se baj…, ja, hülye vagyok, majd’ el felejtem, hogy én vagyok a blogger:-).   

 

Címkék: vállalása hivatástudat egyszerű ember sors

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://final24.blog.hu/api/trackback/id/tr311548703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

domdodom69 (törölt) 2009.11.24. 13:06:01

azt hiszem, csak így lehet, hogy ne halj bele, mielőtt meghalnál...

Styxx 2009.11.24. 19:59:20

@vagyok, aki vagyok...:
ez nagyon jó gondolat, kössz.

Mary_N 2009.11.25. 21:52:30

Talán ő az, aki megvalósította az egyszerűnek hangzó mottót: "ébredj örömmel, dolgozz szeretettel, térj nyugovóra megelégedéssel".

... és most nyugovóra tér, egy hasznosan töltött élet után...

Kaga · http://autostat.hu/markatoertenetek 2009.11.27. 11:43:44

Érdekes egy blog, de időm az alig van...
Viszont az alapelv tetszik. Kaland játék kockázat on a new level?

aJeti 2009.11.29. 17:51:45

hm. választ kaptam egy holnap 0 órakor feltett kérdésemre.
süti beállítások módosítása